niedziela, 12 czerwca 2011

18-55 VR przeróbcie go!!!


Ten o to magiczny, piękny i wyjątkowy obiektyw należy do mnie ale to od Was zależy co się z nim stanie!! Jego historia zaczyna się gdzieś w zeszłym roku jak nie miałem szerokiego kąta i pożyczyłem od kumpla bo nie używał. Poszedłem do pracy, zmieniałem na tele i wyślizgnął mi się z ręki....płytki w Tesco go zabolały i tak stał się TiltShiftem....Ma ruchomy cały układ optyczny, nie sprzedam go bo się nie opłaca, nie wyrzucę bo szkoda, nie naprawię.... 


Przeglądając internet można natknąć się na przeróżne fajne zabawki foto, kubki termiczne w kształcie 24-70 Canon-a i Nikkor-a, mini breloczki, aparaciki z pendriv-em jako obiektywem wpinanym w body, masa masa różnych bajerów.


Taki los spotyka KIT-a, jego los jest w Waszych rękach. Przerobię go wedle Waszego pomysłu! Zasady są proste, zewnętrznie ma wyglądać identycznie jak prawdziwy 18-55. Co będzie miał w sobie zależy od najciekawszego pomysłu!! Jeżeli pomysł będzie wyjątkowy i oryginalny lub po prostu iście banalny i przekonywujący to postaram się go wykonać. Do myślenia!


Obiektyw posiada przedni dekielek oryginalny i mydlany tylny ale może on zostać zastąpiony czarnym oryginalnym wkręcanym w bagnet.


Są już 2 pomysły nadesłane na gg:
1. Kuba Kozłowski 
    - latarka (z przełącznikiem w miejscu przełącznika VR)
    - kieliszek (da rade znaleźć pasujący do układu optycznego :) )

1 komentarz:

  1. Zrób z niego busolo-kubek :D nieuświadomionych odsyłam: http://www.se.pl/wydarzenia/kronika-kryminalna/ustka-wysysal-alkohol-z-busoli-na-kutrach-wiedzial-jak-mial-45-promila_188714.html :D:D

    OdpowiedzUsuń