środa, 9 stycznia 2013

Freestyle Football









Po dzisiejszym spotkaniu z Adrianem stwierdzam, że mam nogi z drewna.... Zapraszam na R-Style


______________________________________________________________________________


Pracuje nad fotografią z powrotem. Mam nadzieję bardzo dużo pozmieniać, jeszcze stary blog i stary layout, stara strona i stare nazwisko. Niebawem wszystko nowe, nowe projekty, nowe wyzwania, nowe prace i stare doświadczenie. Utrata kilku bardzo ważnych materiałów bezpowrotnie sprawiła, że dostałem mocno po dupie, duchowo, finansowo, psychicznie i technicznie. Przygotowywane wystawy nie dojdą do skutku, roczna praca nad Krzyżami które były publikowane na blogu również uległy całkowitemu straceniu. Niestety firma zajmująca się moim problemem rozłożyła ręce i pośród 22 tysięcy zdjęć nie dała rady odzyskać tych najważniejszych dla mnie rzeczy. Raptem 3500 Rawów wróci do mnie z powrotem. Pośród tych zdjęć są również zdjęcia "zniszczone" przesunięte, z kolorowymi paskami, pocięte, szare. Na szczęście ten najważniejszy dla mnie materiał został zarejestrowany w tym samym czasie na kliszy i coś tam się zachowało. Dzięki wielkie za wsparcie od paru osób. Przy najbliższej wystawie postaram się wymienić wszystkich i podziękować za to co zrobili, robią. Zaglądajcie tu dalej, szybujące w górę statystyki dają mi dużego kopa do pracy! 
Pozdro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz